Vår i ösregn
Nu är det ändå vår?! Det har faktiskt inte haglat på en vecka. Jag har idag druckit tre koppar kaffe, mått illa, lämnat ett släp, sjungit i bilen, sjungit i duschen, och sminkat mig lite för mycket. Ikväll ska jag sminka mig ännu mer och åka till Lund! Ska dricka rosévin i solen på en uteservering. Det har inte varit sol idag... Men man kan ju hoppas! 
 
På måndag börjar jag ett nytt jobb... Det tog inte många dagar. Ska bli otroligt kul, det är ett uppdrag som kommer passa mig perfekt. Längtar verkligen :)
 
Hur som helst, vill fokusera på våren och rosa kappor och så. Såhär vill jag se ut i sommar (alltid), fast inte så kort/tunn kjol:
 
 
Kan jag få detta läppglanset??? Har tröttnat som fan på alla matta läppstift (nej - pigment!! läppigment säger kidsen) och 3D-bryn. 
 
 
Detta blir aldrig lika snyggt som på pinterest-bilder. Men man kan ju drömma
 
 
Och såna här ska finnas på mitt kontor hela sommaren!! De ska aldrig dö!!!
 
 
Okej nu blev jag mycket vårpepp. OBS alla bilder är stulna. 
Ha en mycket fin kväll i ösregnet på en uteservering med värmelampa!