Vårlista 2017
Hur såg din vår ut förra året?
Förra året jobbade jag som vanligt på kontoret, hade nyligen fått Sniffer till familjen, var hos frisören första gången på flera år. Det var en väldigt vardaglig vår. 
 
Hur hoppas du att våren blir i år?
Denna våren händer det desto mer. Jag har bytat arbetsplats, börjat plugga upp mina gymnasiebetyg, känner mig mer driven är på länge. Jag tror att denna våren kommer att bli händelserik, lite omtumlande och läskig men mest fatrfylld och rolig. Social också! Det är nog det bästa.
 
 
 
Hur hoppas du att våren blir nästa år?
Våren år 2018 kommer också bli annorlunda. Lukas har sin praktik då och vi kanske bor i en annan stad. Jag kommer arbeta en del på distans, boka in några dagar i månaden då jag bokar in möten och träffar vänner. Om vi nu flyttar ifrån Malmö. Ingenting är bestämt ännu så framtiden är ganska oviss. Hur det än blir känner jag på mig att det kommer bli bra. Jag har blivit mycket bättre på att vara medveten om vad jag vill göra och ta det på allvar. Genom att lära sig det blir man nog bättre på att kompromissa också - och det måste man göra när man lever samboliv såklart :)
 
Vad är ditt bästa vårplagg?
Kjolen här nedan! Stor, rosa och fluffig <3
 
 
 
Har du några särskilda projekt i vår?
Absolut. Ny arbetsplats, studier, planering av en litterturvecka för barn med min förening Kort om samhället. Utöver det ska jag sätta upp vägghyllor i Mackans rum och göra det vårfint hemma.
 
Vad önskar du dig i vår?
Ork hehe. Är rädd att jag ska bli trött och att allt ska rinna ut i sanden. Önskar mig ork, umgänge, att solen går ner supersent och att ingen nånsin blir besviken på mig :))) 
 
Denna bilden är från våren 2014! Då bodde jag i Lund och var nybliven sambo.
 
 
Tre saker som förstör vårkänslan:
1. När nån blir besviken på mig >:(
2. När det är stökigt i köket
3. När man glömmer vattna växterna så att de dör. 
 
Har du några planer för i sommar?
Min bästa vän ska gifta sig i Frankrike! Andra planer: läsa sorgliga romaner i solstol på landet och vara irriterad över insekter.