En lista för att beskriva just nu - innan vi börjar

OBS förlåt för denna bilden men tydligen har alla mina bilder på drive försvunnit :((

 

Var är du nu?

Jag sitter i Mackans rum - som vi fortfarande kallar det trots att han flyttade för ett år sedan - i sängen med en öl i handen (det är ju lillördag!!)

Hur har du det?

Jag har det bra nu. Är lite i obalans eftersom det händer mycket nu men nästan allt är roligt. 

Vad är det senaste du åt?

En billys panpizza. Kan inte gå och handla utan att köpa billys :(

Vad gjorde du igår?

Var först på kontoret i nio timmar. Marielle hämtade mig klockan 17:05 och vi åkte ut på ärenden. Sen åt vi pizza, drack öl och kollade på Haters Back Off. OBS alla måste se! Sen somnade jag i vuxen tid och Marielle i rätt tid för vår ålder.

Vad ska du göra idag?

Ikväll ska jag diska, förbereda inför möten imorgon, äta jättemycket och somna i ännu (!) vuxnare tid än igår <3

Vad ska du göra i helgen?

Föreningsgala på fredag!! Efter min sista jobbdag. Shit pommes frites vilken konstig helg det kommer bli. Jag har jobbat på PL i nästan fyra år och nu ska jag inte dit på måndag. Förutom fredag har jag ingenting planerat i helgen förutom att: göra exakt det jag vill.