Franska Rivieran
Den 16 juni tog jag och min sambo lågprisflyg från Köpenhamn till Nice där vi blev hämtade av min bästa vän och hennes fästman! Vi åkte till lägenheten i Cannes, där jag varit med Marielle två gånger tidigare. Så underbart när man börjar känna sig hemma i en stad man semestrar i. 
 
Jag tog en obligatorisk strandbild:
 
 
Den första dagen var det 25 grader i vattnet. Tredje dagen började det blåsa ordentligt och det varma vattnet bytte plats med djuphavsvattnet. Då blev det istället ca 15 grader i vattnet. Värre än hemma. Vi solade mycket men det blev bara ett sekunders-dopp om dagen. 
 
Vår utsikt från lägenheten är helt otrolig. Precis nedanför ligger dessutom en skola, det är jag glad för. Jag klarar inte av när det blir för tyst. Helst av allt vill jag ha oljud utanför fönstret, då är jag som tryggast hehe.
 
 
Min tanke är att jag ska börja fota mer i vardagen och göra inlägg varje dag :D